3 dagen tot Kerst
Direct bestellen

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Ja, dat kan. Als je je bestelling wilt annuleren is het belangrijk om zo snel mogelijk contact met onze klantenservice op te nemen. Omdat we je bestelling vrijwel direct in behandeling nemen, kan het zijn dat we toch al bezig zijn om je order te verwerken.

Gerelateerde vragen

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Je kunt je bestelling volgen via de track & trace-link. Je ontvangt deze van ons per e-mail nadat we je pakketje hebben verzonden. Je kunt deze link volgen vanaf het moment dat onze pakketbezorger Packs het pakket in behandeling heeft genomen.

Kan ik mijn bezorgadres nog wijzigen nadat ik heb betaald?

Ja, wij kunnen het bezorgadres en de verzenddatum nog aanpassen. Stuur direct een mailtje naar klantenservice@tulpen.nl en we passen de gegevens gemakkelijk voor je aan. Je ontvangt dan van ons een bevestiging dat je bestelling aangepast is.

Kan ik mijn bestelde tulpen retourneren?

Nee, dat kan niet. Tulpen zijn een versproduct. Het is daarom helaas niet mogelijk om je bestelling te retourneren. Wanneer je niet tevreden bent over je bestelling, neem dan contact op met ons via klantenservice@tulpen.nl.

Sturen jullie een factuur mee met de tulpen?

Nee, we sturen geen factuur mee met de tulpen. Je hoeft je dus geen zorgen te maken dat de ontvanger deze te zien krijgt. Je kunt de factuur als pdf-bestand downloaden wanneer je ingelogd bent in je persoonlijke account.

Welke betaalmethodes kan ik gebruiken?

Naast iDEAL kun je bij ons ook met Bancontact, PayPal, Creditcard en zelfs Apple Pay betalen.

kiyoh

8.8 gebasseerd op 4548 beoordelingen 89% beveelt ons aan.

Beoordeel ons