Veelgestelde vragen
De verzendkosten voor onze brievenbuspakketten bedraagt € 3,95. Voor onze postverzenddozen (20 tulpen of meer) bedragen de verzendkosten € 6,95. Let op: voor iedere bestelling worden aparte bezorgkosten berekend. Onze tulpen komen rechtstreeks van onze eigen kwekerij en worden dagelijks vers geoogst. De omloopsnelheid is hoog en de keten is kort. Dit betekent doorgaans dat de tulpen binnen 24 uur na oogsten bij jou thuis in de vaas staan. Door de keten kort te houden dragen we tevens ons steentje bij aan het milieu. Daarnaast kunnen we hierdoor een scherpe prijs bieden. We verzenden de door jou bestelde tulpen in speciaal ontworpen cadeauverpakkingen. De cadeauverpakkingen zijn zo ontworpen dat de tulpen tijdens transport in topconditie blijven. Als je 10 tulpen besteld verpakken we deze in onze brievenbuspakketjes. Wanneer je 20 tulpen of meer besteld zullen de tulpen per bos van 10 stuks bij elkaar worden verpakt in speciaal op maat ontworpen postverzenddoos. Je kunt je kortingscode verzilveren in de laatste stap van het bestelproces. Op deze pagina dien je een betaalmethode te kiezen, maar heb je ook de mogelijkheid om je kortingscode in te voeren. De korting zal vervolgens worden berekent over de bestelde bloemen. Werkt de code niet? Het kan zo zijn dat de code is verlopen, of dat deze code al eerder is gebruikt. Als dat niet het geval is, neem dan contact met ons op. We willen er natuurlijk zeker van zijn dat je geen leuke korting misloopt!Algemeen
Je kunt je bestelling volgen via de track & trace-link. Je ontvangt deze van ons per e-mail nadat we je pakketje hebben verzonden. Je kunt deze link volgen vanaf het moment dat onze pakketbezorger Packs het pakket in behandeling heeft genomen. Ja, wij kunnen het bezorgadres en de verzenddatum nog aanpassen. Stuur direct een mailtje naar klantenservice@tulpen.nl en we passen de gegevens gemakkelijk voor je aan. Je ontvangt dan van ons een bevestiging dat je bestelling aangepast is. Nee, dat kan niet. Tulpen zijn een versproduct. Het is daarom helaas niet mogelijk om je bestelling te retourneren. Wanneer je niet tevreden bent over je bestelling, neem dan contact op met ons via klantenservice@tulpen.nl. Ja, dat kan. Als je je bestelling wilt annuleren is het belangrijk om zo snel mogelijk contact met onze klantenservice op te nemen. Omdat we je bestelling vrijwel direct in behandeling nemen, kan het zijn dat we toch al bezig zijn om je order te verwerken. Bestelling
Naast iDEAL kun je bij ons ook met Bancontact, PayPal, Creditcard en zelfs Apple Pay betalen. Nee, we sturen geen factuur mee met de tulpen. Je hoeft je dus geen zorgen te maken dat de ontvanger deze te zien krijgt. Je kunt de factuur als pdf-bestand downloaden wanneer je ingelogd bent in je persoonlijke account.Betaling
Bezorging
Geen zorgen. Als je jouw wachtwoord bent vergeten, kun je op ‘wachtwoord vergeten?’ klikken op de inlogpagina. Je ontvangt dan een e-mail met een link waarmee je een nieuw wachtwoord aan kunt maken. Kom je er niet uit? Neem dan contact op met onze klantenservice. Je gegevens kun je aanpassen in Mijn account. Hier kun je tevens je wachtwoord aanpassen.Mijn Tulpen.nl